Τζίνα Αλιμόνου: η ιστορία μιας μεταξωτή γυναίκας που μόλις πήρε ένα κάθε άλλο παρά μεταξωτό διαζύγιο

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΟΛΚΑ

Έμπαινε σε έναν χώρο, με εκείνη την αγέρωχη ανεμελιά που συνοδεύει ως αιθερικό φωτοστέφανο τις καλλονές! Συνεντεύξεις μαζί, εξώφυλλα, κοινοί φίλοι, παρέες, γάμοι και γεννήσεις και ευχές σε γιορτές και γενέθλια. Ωραία, με έναν απόκοσμο ανέγγιχτο τρόπο, σα νερό, που κυλάει! Χαμογελαστή, αλλά όχι θορυβώδης, γνώριζε πάντα πως εκείνη η ομορφιά της, η καστανή, υπέβαλε στο συνομιλητή της μια απόσταση θαυμασμού, γιατί δεν αφορούσε τον ίδιο, απλά υπήρχε και την απολάμβανε, απαγορευτικά, μόνο η ίδια και όσοι επιθυμούσε να ξεχωρίσει. Είναι η Κωνσταντίνα Αλιμόνου, από τις Αμύκλες της Σπάρτης, που μεγάλωσε στην Καλαμάτα και στην Κυψέλη, που έχει άλλες τρεις εξίσου καλλονές αδελφές, που κέρδισε διαγωνισμό ομορφιάς ως η πιο ωραία των ωραίων, που μετακόμισε στο Λος Αντζελες, μετά στο Παρίσι αλλά δεν άντεξε το πλούσιο, ποζάτο, παγωμένο, δια ολίγους Κονέκτικατ, αφού είχε γίνει Τζίνα, μοντέλο, στυλίστρια, ηθοποιός, σύζυγος και μητέρα Βαρδινογιάννηδων. Το διαζύγιο της έχει κόστος και -συχνά- η ομορφιά πονάει, σα κρυμμένο αγκάθι σε ροδαλό, απαλό τριαντάφυλλο…

Η Τζίνα Αλιμόνου που έγινε Βαρδινογιάννη

Ο γάμος της Τζίνας Αλιμόνου, φημισμένης καλλονής της δεκαετίας του ’90, τον περασμένο αιώνα, με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, γιο του Νίκου, και η ένταξη της στη σημαντική οικογένεια από τα Σφακιά και την Επισκοπή Λαππαίων Ρεθύμνου, με την ιστορία σε αγώνες ελευθερίας και θρυλική επιχειρηματικότητα ήταν ονειρικός. Εγινε 26 Ιουλίου του 2006, στο Island που η θαλάσσια αύρα, έκοβε το καύσωνα με πνοές μυρωμένου, αλμυρού αέρα. Η νύφη είχε τα μαλλιά πιασμένα ψηλά, ελευθερώνοντας έναν λαιμό λευκό, καλλίγραμμο σαν κύκνου, απλό, με αιθέριο νυφικό των Deux Hommes και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια -δώρο τελευταίας στιγμής από την Μαριάννα Βαρδινογιάννη- που τόνιζαν με την εμφανή υψηλή τιμή τους, την ποιότητα της εικόνας. Το γαμήλιο πάρτι, με λευκά τραπεζομάντηλα, στολίδια στα κλαδιά των ελιών, κεριά, κουζίνα λεπτών γεύσεων για απαιτητικές αισθήσεις, θα είναι για πολύ καιρό το κοσμικό γεγονός, με αξιοζήλευτους τους καλεσμένους του, που πήραν ως μπομπονιέρα ένα υπέροχο μοναδικό κομμάτι – κόσμημα! Η εικόνα μοιάζει σαν editorial φημισμένων περιοδικών μόδας, απ αυτά που η νύφη κάποτε, στόλισε με την αριστοκρατική ομορφιά της, αφήνοντας πίσω πια, μιας και εντάσσονταν σε εκείνη την οικογένεια που συγκαταλέγεται στις 50 πλουσιότερες  της Ευρώπης και -γιατί όχι;- στην ισχυρότερη της Ελλάδας. Είναι πια Τζίνα Βαρδινογιάννη και  καμαρώνει για αυτό, όπως θα μου πει σε συνέντευξή της, τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, λίγες μέρες μετα τον γάμο της. Είναι ευτυχισμένη, είναι ερωτευμένη, είναι μια άλλη, ξαναγεννημένη από χαρά γυναίκα. Και πίσω της; Τι έχει μείνει, να αφήσει πίσω της;

Νυχτερινή ινδαλματική μπαργούμαν σε «Pierro’s» και «Faz»

Η Κωνσταντίνα γεννήθηκε, βαφτίστηκε και έζησε μέχρι τα πέντε της χρόνια στις Αμύκλες της Σπάρτης, παιδί μιας εξαμελούς οικογένειας με πατέρα έμπορο, που έκλεισε το μαγαζί με τα ηλεκτρονικά του και έφερε να κορίτσια του στην Κυψέλη, παλεύοντας να τα βγάλει πέρα με αξιοπρέπεια και να μη λείψει τίποτα από την οικογένεια του. Ανοίγει ένα μαγαζί με υφάσματα στην Αθήνα και η Κωνσταντίνα, όταν δεν παίζει άγρια, αγορίστικα παιχνίδια, χωρίς να πιάνει κούκλες ποτέ της και με ματωμένα γόνατα, ονειρεύεται με φόντο τα τόπια ύφασμα, τα χρήματα και τις υφές τους, διαβάζοντας τα μαθήματα της, ανάμεσα στις κιμωλίες, τους ξύλινους χάρακες για μετριούνται τα μέτρα και τον ήχο της απότομης κίνησης όταν σκίζεται το ύφασμα, να αλλάζει από τις ποιότητες του. Έλεγε πως, επειδή ήταν καλή μαθήτρια, οι γονείς της ονειρεύονταν για αυτήν την Ιατρική και η ίδια επειδή αγαπούσε τα παιδιά σκέφτονταν τον εαυτό της παιδίατρο. Η μεταμόρφωση της καλλονή στην εφηβεία, άλλαξε τα σχέδια της κοπιαστικής προσπάθειας για την εισαγωγή στην Ιατρική Σχολή και έφτιαξε δικά της σενάρια. Μα είναι και η Ελλάδα που αλλάζει, αχόρταγα, ραγδαία, με βιασύνη. Εκεί στην δεκαετία του 1980, χαράζει μια Belle Époque αλά ελληνικά, υπεραισιόδοξη, επινοώντας μια αντίληψη επιβολής επιδεικτικής λάμψης και σαμπανιζέ ανεμελιάς, γιατί «η ζωή είναι μικρή για αν είναι θλιβερή», όπως αφόριζε το ΚΛΙΚ, περιοδική βίβλος μιας περασμένης, αυτοχειρικής εποχής.  Μύκονος. Θρυλικά club. Αξημέρωτες, γελαστές, νεανικές νύχτες. Γρήγορη ζωή σαν εφηβικό, όλο ορμή πάρτι.  Η Κωνσταντίνα -ακόμα!- πιάνει δουλειά στο ιστορικό «Pierro’s» στα Ματογιάννια, με προσόν της εκείνη την αριστοκρατική, νεραϊδίσια ομορφιά της. Όλοι περνούν  από εκεί. Μεσόκοποι γλεντζέδες, παραλήδες, χρυσοί κληρονόμοι, νεαροί συνοδοί, τυχοδιώκτες, ευρωπαίοι καλλιτέχνες, εγχώριοι ισχυροί, μούτρα και κολασμένοι άγιοι. Η Κωνσταντίνα είναι το επίκεντρο μιας προσοχής όλο θαυμασμό και απότισης τιμής στη νεανική της ομορφιά που λατρεύεται πια σαν μέγιστο ζητούμενο αγαθό. Όμως, το καλοκαίρι τελειώνει και εκείνη επιστρέφει στην Αθήνα, με νέα σχέδια. Πιάνει δουλειά ως μπαργούμαν στο επίσης θρυλικό για μια γενιά, «Faz» της πλατείας Μαβίλη. Νύχτες με λάμψεις από φωτορυθμικές αστραπές, νέοι με άποψη για μια μόδα που τονίζει το να είσαι ό,τι φαίνεσαι, αλκοόλ, techno, χοροί και τέλος του πάρτι μόνο με το ανελέητο φως της προχωρημένης μέρας. Εκείνη, είναι ξανά το είδωλο της νύχτας, η λατρεμένη, η απαγορευμένη θεότητα των ελιξιρίων που ανακατεύονται με νωχελικές κινήσεις στα ποτήρια της, η άσπιλα λευκή ξεχωριστή από το πλήθος μούσα των μεθυσιών των θαμώνων της, που την ερωτεύονται μαζικά. Το 1989, αποφασίζει να λάβει συμμετοχή στο διαγωνισμό Top Model of the World για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα και στον αντίστοιχο διεθνή που διοργανώνει το διάσημο πρακτορείο Ford με έπαθλο ένα συμβόλαιο μαζί του. Παρουσιαστές είναι ο Χρήστος Οικονόμου του ιστορικού τηλεοπτικά «Γράμματα και αριθμοί» και η μυθική Ρούλα Κορομηλά. Είναι πλέον Τζίνα. Και νικήτρια! Έπαθλο της; Το Λος Αντζελες!

Η Τζίνα στη Πόλη των Αγγέλων και η Τζίνα στη Πόλη του φωτός 

Ηλιόλουστη, φωτεινή, πόλη των ευκαιριών και των αίθριων υποσχέσεων για το αμερικανικό όνειρο, η Τζίνα, είναι μία ανάμεσα στα 13 εκατομμύρια Angelenos, που φτάνει στη τελική πεντάδα ενός παγκόσμιου διαγωνισμού καλλονών.  Της έχουν εξασφαλιστεί συμβόλαια 100.000 δολαρίων συν η δυνατότητα πράσινης κάρτας, αλλά η Πόλη των Αγγέλων, δε μοιάζει με τη πλατεία Μαβίλη, ούτε την Κυψέλη και χιλιάδες καλλονές είναι αποφασισμένες να τα καταφέρουν με κάθε κόστος, ακόμη και ως κυνηγοί αγγέλων, που δεν διστάζουν να πριονίζουν τις φτερούγες τους. Η ανελέητη στη φιλοδοξία και στην συντριβή πόλη, δε θα κρατήσει πολύ κοντά της τη Τζίνα. Δεν ξεχωρίζει, δε λατρεύεται, δεν είναι πια η μούσα των νυχτερινών θιασωτών μιας μακρινής γωνίας του πλανήτη. Μαϊάμι. Νέα Υόρκη. Σαν Φρανσίσκο. Λέει, πως κάποτε οι συγκάτοικοι της, μοντέλα επίσης, την εξαπάτησαν και εξαργύρωσαν τις δικές της επιταγές. Η Αμερική την πληγώνει και ας έχει συνήθως διαμερίσματα με θέα στον ωκεανό να βρυχάται όνειρα. Θα φύγει! Παρίσι! Ville lumière! Από τους αγγέλους στο φως! Η πρωτεύουσα της μόδας, του στιλ, της φινέτσας. Η ψηλομύτα, γουστόζα, εξωστρεφής ευρωπαϊκή πόλη καλοδέχεται την Τζίνα, που εκ των υστέρων θα πει πως θέλησε εκεί να σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης. Όπως και να χει και μπροστά από το Λούβρο να κάθεσαι να βλέπεις τον κόσμο να περνά κέρδος είναι, ακόμη και χωρίς  πτυχίο. Δουλεύει ως στυλίστρια σε διάφορα ντεφιλέ μόδας, αλλά και πάλι δε ξεχωρίζει. Είναι ένα κορίτσι ανάμεσα στα πανέμορφα άλλα που ζουν με λάμψη, αρώματα, όνειρα για να γίνουν επίκεντρο της όποιας Couture. Όμως, η άνοιξη των περιοδικών στην Ελλάδα την κάνει να πηγαινοέρχεται συνεχώς. Και ένα από τα ταξίδια της θα της αλλάξει τη ζωή. Ένας έρωτας. Ο πρώτος γάμος!

Ο Σίμος Κεδίκογλου, το Μπράβο Ρούλα και η δεξίωση του γάμου στο «Πεπόνι»

1997: Ακούγαμε Cosmic Girl, αλλά και Τραύμα από την Αννα Βίσση, στα φορητά μας cd player, η πριγκίπισσα Νταϊάνα σκοτώνεται στο Παρίσι, ύστερα από ανθρωποκυνηγητό με τους παπαράτσι, ο Κώστας Καραμανλής εκλέγεται πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και ο Ολυμπιακός κατάκτα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ. Ο Σίμος Κεδίκογλου, γιος του τότε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Βασίλη Κεδίκογλου, έχει επιστρέψει από σπουδές στην Αμερική και δουλειά στο CNN, δεν έχει ακόμα την πολιτική, τουλάχιστον στις ομολογούμενες στις βλέψεις του, αλλά συνεργάζεται με την Ρούλα Κορομηλά στο «Μπράβο». Ψάχνει για μια ωραιότατη κυρία να τον πλαισιώσει στην τηλεοπτική του στήλη. Η δαιμόνια Μάρα Δεσύπρη του συστήνει την Τζίνα Αλιμόνου. Εκείνη θα πρέπει να γυρίσει στο Παρίσι, θα αρχίσουν να αλληλογραφούν, θα ερωτευτούν. Η Τζίνα θα επιστρέψει στην Ελλάδα και θα συγκατοικήσει μαζί του, στο σπίτι του. Ξεκινά να εργάζεται ως στυλίστρια στην IMAKO και μετά στις εκδόσεις Λυμπέρη. Κάθε βράδυ και ένα πάρτι! Μαζί! Παντρεύονται καλοκαίρι του 1999 και κάνουν γαμήλιο γλέντι στο «ελληνάδικο» κλαμπ «Πεπόνι» στην παραλιακή! Εκείνη θέλει να συνεχίσει να ασχολείται με το μοντελινγκ και να γίνει ηθοποιός. Και μοιραία, με διαφορετικές ιεραρχήσεις ζωής και «θέλω» επήλθε ο χωρισμός και όπως από το 1997 ήδη, τραγουδούσε η Καίτη Γαρμπή, με τον Αντώνη Ρέμο: «… μα ευθύνη εμείς δεν έχουμε καμία, κατά τη γνώμη όλων των μαρτύρων, του χωρισμού μας η ετυμηγορία, απλή ασυμφωνία χαρακτήρων…»… Δικό σας…

Ο πολυέλαιος και μια επική φωτογράφηση

Λέγεται πάντως, πως η άμαθη ελληνική πολιτική σκηνή και μαζί και ο πατέρας του Σίμου Κεδίκογλου, Βασίλης, είχαν σοκαριστεί από τολμηρότατη φωτογράφιση της Τζίνας. Βλέπετε, δεν είχαν παραδοθεί ακόμα μαθήματα κανονικότητας, όπως αυτά του γάλου προέδρου Σαρκοζί με την σύζυγο του Κάρλα Μπρούνι, που λάτρευε τις γυμνές της φωτογραφίσεις της, αλλά ούτε και εκείνες της πρώτης κυρίας της πουριτανικής Αμερικής, της Μελάνια Τραμπ, που έκανε πλήθος σέξι εξωφύλλων, έως και στο καυτό GQ. Φυσικά αυτά τα ήθη θα επικρατήσουν στον επόμενο, στον 21ο αιώνα. Είμαστε, μόλις στο 2000 και την στιγμή που διεκτραγωδούμε η Τζίνα, κάνει ένα γυμνό εξώφυλλο για το Nitro, όπου κρεμιέται με ένα κορμάκι στο χρώμα του δέρματος -αφαιρέθηκε με  φωτοσοπ μετά- από τον πολυέλαιο σουίτας στο Μεγάλη Βρετανία. Το κάθε τεύχος συνόδευε DVD με παρασκήνιο απ τη φωτογράφηση όπου η Τζίνα φαινόταν να τρέχει γυμνη στους δρόμους της Αθήνας. Πολλά υπήρξαν τα ευτράπελα εκείνης της φωτογράφισης, που είχαν να θυμούνται για χρόνια οι συντελεστές του περιοδικού, όπως το ότι έπεσε ο πολυέλαιος και η Τζίνα τον κρατούσε για να φωτογραφηθεί στηριζόμενη πάνω σε μια ολόγυμνη κοπέλα σκυμμένη στα τέσσερα! Το τεύχος έγινε ανάρπαστο και συζητήθηκε όσα λίγα, εκείνης της περιόδου.

Η υποκριτική και κάποιες φρικτές κριτικές

Η Τζίνα Αλιμόνου υπήρξε για όσους έζησαν την εποχή, μια από τις γυναίκες – φαντασίωση συνολικά, αλλά και μοιραία για όλους όσους πέρασε απ την ζωή τους, κάνοντας αρκετούς να μην μπορούν να συνέλθουν απ την απουσία της. Άπιαστη -τα είπαμε!- σα το νερό, έφευγε, αφήνοντας πίσω της αβύσσους στους άνδρες που την ερωτεύονταν, συνήθως ακραία. Δεν έχει σημασία για μια κυρία, υστέρα από τόσα χρόνια, η οποία αναφορά, που θα ήταν και απρεπής, όσο μετρά η αναγνώριση πως θεωρούταν το πιο ερωτικό πλάσμα της Αθήνας και το πλέον μοιραίο.  Όμως, εκείνη, έμοιαζε απορροφημένη με την υποκριτική, ακόμα και όταν έπαιρνε φρικτές κριτικές, όπως συνέβηκε όταν έπαιξε στο «Μαρισόλ», με τους Γιώργο Χρανιώτη, Βαλέρια Χριστοδουλίδου και Νίκη Σερέτη! Η αντιμετώπιση της ωραίας γυναίκας ως ηθοποιού ήταν του τουλάχιστον αποθαρρυντική. Κι όμως! Απτόητη συνεχίζει με τηλεόραση και παίζει στη κωμωδία του Σταρ «Το κλειδί» με τον Πέτρο Φιλιππίδη, στους «Στάβλους της Εριέττας Ζαΐμη», στο «Το παιχνίδι της συγνώμης», στις «Φιλοδοξίες», στο «Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα», ή στο «Μαρία η Άσχημη». Όταν στη ζωή της μπαίνει ο γάμος με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, θα αποφασίσει πρώτα να κάνει μόνο θέατρο και όταν θα γίνει μητέρα τεσσάρων παιδιών, θα επικεντρωθεί μόνο στην ανατροφή τους. Άλλωστε, πάντα είχε μια ξεχωριστή σχέση με τα παιδιά…

Σκηνές από έναν ειδυλλιακό γάμο…

Γνωρίστηκαν το 2005, σε ένα καλοκαιρινό πάρτι στον Αστέρα. Η σχέση φανερώθηκε στη Μύκονο σε ένα πάρτι που έδωσε ο Παύλος Βαρδινογιάννης για τη γιορτή του καθώς και στο ότι έφυγαν μαζί με το σκάφος εκεινού για διακοπές στην Ελούντα. Μείναν αμέσως μαζί στο πολυτελές και καλαίσθητο διαμέρισμα εκείνου στο Κολωνάκι. Μόλις το διαζύγιο του Παύλου Βαρδινογιάννη με την πρώτη του σύζυγο Κρίστεν, εκδίδεται, οργανώνεται ο γάμος τους. Η ζωή τους μοιάζει παραμυθένια! Όμορφοι και έξυπνοι άνθρωποι για παρέα, κανένα άγχος για βιοπορισμό, ταξίδια, πάρτι, διακοπές ιδανικές. Το 2009 έρχεται στη ζωή τους, το κοριτσάκι τους, η Ανδριάννα και μετακομίζουν στην Εκάλη. Το 2013 αποκτούν  τρίδυμα και εγκαταλείπουν την Ελλάδα για να ζήσουν στην πιο αρχοντική πολιτεία των ΗΠΑ, στο Κονέκτικατ, όπου ο Παύλος Βαρδινογιάννης έχει εργασιακές υποχρεώσεις. Τον Ιούνιο του 2015 βαφτίζουν στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου του Λουμπαρδιάρη τα τρίδυμα τους, με καλεσμένους μόνο από την οικογένεια τους και λίγους κάλους φίλους. Η κρίση δεν επιτρέπει σε ανθρώπους με ενσυναίσθηση επιδείξεις και σπατάλες, όταν συνάνθρωποι υποφέρουν. Νονοί των παιδιών είναι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, η Όλγα Κεφαλογιάννη και η σχεδιάστρια κοσμημάτων Πολίνα Σαπουνά-Ελλις, ενώ τα ονόματα που έδωσαν στα παιδιά είναι Σταύρος – Αurelius, Αέλια και Αμαλία. Εκείνη λάμπει ξανά, με ένα έξοχο φόρεμα Balenciaga σε ροζ παλ απόχρωση, το οποίο συνδύασε με ολόχρυσα σκουλαρίκια του οίκου Lanvin. Μετά; Κοσμική αποχή και απουσία. Κάποιες φωτογραφίες της, μόνο από διακοπές στη Μύκονο και στο Πορτοχελι, με εκείνη να προσέχει το μπάνιο των παιδιών της σα πολύτιμα εύθραυστα δώρα. Όμορφο ζευγάρι, όμορφα παιδιά, αξιοζήλευτη ζωή. Μόνο που το τέλος αυτού του γάμου, πλησιάζει για εκείνους που κάποτε αγαπήθηκαν πολύ! Και ενώ κάποιοι γνωρίζουν και ανησυχούν, με ψίθυρους να διαδίδονται πως έρχεται διαζύγιο για το ζεύγος Παύλου Βαρδινογιάννη, αυτό γινεται γνωστό μόλις το περασμένο φθινόπωρο. Λέγεται πως η Τζίνα αδυνατούσε να ανεχτεί τη ζωή στην πλούσια πολιτεία του Κονέκτικατ, με το μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα και, τον υψηλότερο δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης σ όλες τις ΗΠΑ. Δημόσια φροντισμένα πάρκα, ειδυλλιακή φύση, κόκκινες φυλλωσιές στα δέντρα, μεγάλες ιδιοκτησίες, πολιτισμένη συμπεριφορά, μεγάλοι δρόμοι, καθαριότητα! Το Κονέτικατ ήταν και είναι η πολιτεία για τους εκλεκτούς του πλούτου, με ασφάλεια, νόμο, ευγένεια και υπέροχες κατοικίες. Τη Τζίνα λένε, φίλες της, την έπνιγε και την έβρισκε «καταθλιπτική» και «θλιβερή». Το διαζύγιο έρχεται με σφοδρότητα σοκαριστική…

Ένα άγριο διαζύγιο

«Τον Ιούλιο επιστρέψαμε στην Ελλάδα» λέει φορώντας τεράστια μαύρα γυαλιά, για να κρύβουν το γλυκό καστανό των ματιών της, η Τζίνα Αλιμόνου, στο Μονομελές Πρωτοδικείο, εν τω μέσω μιας ομάδας δικηγορών και με τον σύζυγο της να απουσιάζει απ την εκδίκαση για τη λύση του γάμου, μιας και είχε δουλειές στην Αμερική, «εγώ έπρεπε έτσι κι αλλιώς, αφού εκεί ήμουν σαν τουρίστας. Με την επιστροφή μας μείναμε ενάμιση μήνα σε ξενοδοχείο της οικογένειας και μετακομίσαμε τελικά στο σπίτι στην Εκάλη. Δήλωσα στον σύζυγό μου ότι θα ήταν ωφέλιμο για τα παιδιά να μείνουμε στην Ελλάδα φέτος και πως σε κάθε περίπτωση εγώ έπρεπε και ήθελα να μείνω κοντά στους γονείς μου. Του πρότεινα να το συζητήσουμε ξανά του χρόνου. Εκείνος δεν το δέχεται και γι’ αυτόν τον λόγο έχουμε φτάσει εδώ. Εγώ προτίθεμαι, αν υπάρχει καλό κλίμα, να πηγαίνουμε με τα παιδιά όλες τις γιορτές. Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι. Μέχρι στιγμής όμως δεν υπάρχει καλό κλίμα. Στα δύο χρόνια που βρισκόμασταν εκεί, δούλευε στις πέντε το πρωί γιατί έπρεπε να είναι σε επαφή με Ελλάδα. Δυο χρόνια μετά κάνει απλά κάποιες συζητήσεις. Δεν έχει επαγγελματική υποχρέωση εκεί. Εγώ δεν είμαι σε θέση να εξασφαλίσω κατοικία στα παιδιά μου». Ο πατέρας δίνει ήδη 34.000 ευρώ ως διατροφή το μήνα, αλλά επιθυμεί να πάρει τα τέσσερα παιδιά τους και να μείνει μαζί τους μόνιμα στην Αμερική.  Η οικογένεια Βαρδινογιάννη δεν έχει δώσει δικαιώματα σχόλιών για προσωπικά θέματα, αυτούς τους δυο αιώνες που ξεχωρίζει με τη δράση της στο αγωνιστικό, οικονομικό, κοινωνικό, ανθρωπιστικό τομέα και δεν αγαπά να δημοσιοποιεί ούτε σχέσεις, ούτε τη λήξη τους. Όμως το θέμα έχει ξεσπάσει και τα δημοσιεύματα φωτίζουν το τέλος αυτού του γάμου. Το Down Town, σε παλαιότερη του έκδοση, ανάμεσα σ άλλα σημειώνει πως «όταν η Τζίνα παντρεύτηκε είχε δηλώσει μηδενικό εισόδημα, γεγονός που λειτουργεί υπέρ της ως προς τη διεκδίκηση της περιουσίας. Επίσης, είχε υπογράψει προγαμιαίο συμβόλαιο ότι δεν θα ασχοληθεί με το modeling. Κάτι που το τήρησε…». Ο Παύλος Βαρδινογιάννης, λοιπόν, παρά το ό,τι συνηθίζεται στους γάμους με πολύ ευκατάστατους ανθρώπους, δεν έβαλε ποτέ την Τζίνα Αλιμόνου να υπογράψει πριν από το γάμο τους συμβόλαιο, που να της απαγορεύει να διεκδικήσει μέρος της περιουσίας. Φαίνεται μόνο να ήθελε μια ήσυχη, οικογενειακή ζωή, χωρίς μοντελινγκ, ή με κοσμικότητα. Μέσα σ όλα, στην Espresso φιλοξενήθηκε η μαρτυρία του υπευθύνου ασφάλειας της οικογένειας που δήλωσε ότι η οικογένεια έχει αλλάξει διακόσιες τριάντα (230) νταντάδες τα τελευταία εννέα χρόνια, λόγω της δύστροπης συμπεριφοράς της Τζίνας Αλιμόνου.

Η επίσημη λήξη ενός γάμου

Έπειτα από ατελείωτες κόντρες, αγωγές και ασφαλιστικά μέτρα και ύστερα από 2,5 περίπου χρόνια δικαστικής διαμάχης βγήκε το διαζύγιο των ανθρώπων που, κάποτε, αγαπήθηκαν πολύ. Σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα», ο Παύλος Βαρδινογιάννης φέρεται να είπε στην πρώην σύζυγό του πως «Έχω πτωχεύσει, δεν μπορώ να δίνω 34.000 ευρώ το μήνα», προσπαθώντας να κατεβάσει το ποσό στα 7.000 ευρώ. Η λύση του γάμου όμως, δεν έδωσε τέλος  σε ό,τι αφορά τη μηνιαία διατροφή και την κηδεμονία των παιδιών τους και για αυτό οι δύο πρώην σύζυγοι εμφανίστηκαν, για ακόμη μία φορά, στην αίθουσα του δικαστηρίου. Η πλευρά του κ. Βαρδινογιάννη, για μια ακόμη φορά επιθυμεί να λάβει ο ίδιος την επιμέλεια των παιδιών και να μεταβούν αυτά στην Αμερική και γι’ άλλη μία φορά, υποστήριξε τις αιτήσεις για χρήση ουσιών και αλκοόλ από την κυρία Αλιμόνου, ζητώντας τη διενέργεια εξέτασης από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης, ενώ αυτό είχε συμβεί και στο παρελθόν και η κυρία Αλιμόνου είχε βγει εντελώς καθαρή από κάθε είδους ουσίες. Για το συγκεκριμένο θέμα, η πλευρά της πρώην συζύγου, δήλωσε ότι έχει επιβληθεί σε εξετάσεις σε τρία πανεπιστημιακά κέντρα του εξωτερικού ήδη από τη στιγμή που πληροφορήθηκε την κατηγορία που της προσάπτει. Η κυρία Αλιμόνου υποστήριξε ότι η επιμέλεια των παιδιών θα πρέπει να παραμείνει στην ίδια και να διαμείνουν στην πατρίδα τους με την ευρύτερη οικογένειά τους. Ένα άλλο θέμα που τέθηκε είναι οι συναντήσεις του πατέρα να λαμβάνουν χώρα μόνο στην Ελλάδα, εξαιτίας του φόβου της μητέρας τους να αποσπαστούν από την ίδια για να πάνε να μείνουν στην Αμερική. Όσον αφορά το θέμα της διατροφής, η πλευρά του κ. Βαρδινογιάννη επισήμανε πως ο ίδιος έχει πτωχεύσει και ότι η ζωή που ζει πλέον καλύπτεται είτε από την οικογένεια του πατέρα του είτε από τα παιδιά του από τον προηγούμενο γάμο. Τέλος, στη διάρκεια του δικαστηρίου, έγινε αναφορά για το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα της κυρίας Αλιμόνου, το κανάλι που έχει δημιουργήσει στο Youtube, το οποίο μαζί με έναν ρόλο στην τηλεόραση θα μπορούσαν να της αποφέρουν έναν ικανοποιητικό μηνιαίο μισθό. Η πλευρά της Τζίνας Αλιμόνου υποστηρίζει ότι ο ίδιος ζει μία ζωή ζάμπλουτου ανθρώπου, ότι λόγω πτώχευσης δεν εμφανίζει εισόδημα στο όνομά του, καθώς και ότι όλα τα ποσά που ζητάει ως διατροφή των παιδιών και της ίδιας είναι αρκετά χαμηλότερα από αυτά που είχαν συνηθίσει τα παιδιά κατά τη διάρκεια του έγγαμου βίου τους.

Αντί επιλόγου…

Γράφει, κάποτε, ο Τάσος Λιβαδίτης για ένα βράδιασμα, μια νύχτα που έρχεται και ένα τέλος και μας το θύμισε όλη αυτή η ιστορία του τέλους ενός γάμου ωραίων πολύ ανθρώπων:

«… Οι ταξιδιώτες χάθηκαν στο βάθος, άλλους τους κράτησε για πάντα το φεγγάρι, οι καγκελόπορτες το βράδυ ανοίγουνε μ᾿ ένα λυγμό, οι ταχυδρόμοι ξέχασαν το δρόμο κι η εξήγηση θα ᾿’ρθει κάποτε, όταν δεν θα χρειάζεται πια καμία εξήγηση. Α, πόσα ρόδα στο ηλιοβασίλεμα – τι έρωτες Θεέ μου, τι ηδονές, τι όνειρα… ας πάμε τώρα να εξαγνιστούμε μες στη λησμονιά…».

Μέρος του κειμένου έχει δημοσιευτεί, κάπως, έτσι στο monews.gr