…κάνει σεμινάρια σε Ωδείο ο Αντώνης Ρέμος (…που είναι ο Βάγκνερ, που είναι ο Πουτσίνι κανένας πια δεν έχει μείνει…)

SPOTLIGHTPOST TEAM

Σεμινάριο με τον Αντώνη Ρέμο «με λόγια απλά…» την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, κάνει το Ωδείο Βορείου Ελλάδος, Πολιτεία Πολιτισμού που όπως ενημερωνόμαστε θα είναι «βιωματικό». Πολύ ωραία η χριστουγεννιάτικη ιδέα του μουσείου, να «επικοινωνήσει ο αγαπημένος τραγουδιστής, όλα όσα ζει πάνω στην σκηνή ερμηνεύοντας τα τραγούδια του αλλά θα μοιραστεί και τη διαδικασία που βιώνει όταν μπαίνει στο στούντιο ηχογράφησης». Μαθαίνουμε δε πως ο καλλιτέχνης θα μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις του πάνω στη «θεωρία αλλά και την πράξη εκμάθησης βασικών αρχών του τραγουδιού (τεχνικές ερμηνείας, τεχνικές αναπνευστικής υποστήριξης, θεατρική απόδοση τραγουδιού, διεύρυνση της έκτασης και του όγκου της φωνής, μέθοδος ενίσχυσης της αντοχής της φωνής και τρόποι προστασίας των φωνητικών χορδών, εκμάθηση δημιουργίας ή διεύρυνσης ρεπερτορίου, τεχνικές χειρισμού μικροφώνου (ασύρματο χειρός και χειλόφωνά)», ενώ το σεμινάριο θα μεταδοθεί σε real time, μέσω της webinar πλατφόρμας του Ωδείου Βορείου Ελλάδος, για όσες και όσους, θελήσουν να το παρακολουθήσουν και βρίσκονται εκτός Θεσσαλονίκης. Φυσικά θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής ενώ στο τέλος του σεμιναρίου θα ακολουθήσει μικρή δεξίωση και αλλοίμονο! Όλα αυτά θα συμβούν στην Καλαμαριά! Ήρεμα ρωτάμε, τα ωδεία πλέον στην χώρα δε κάνουν Φούγκα και Θεωρία της μουσικής, Σολφέζ και Dictee, Αρμονία και Αντίστιξη; Πως κρατάς το μικρόφωνο το ασύρματο και πως στερεώνεις το χειλόφωνο διδάσκουνε; Ο Ρέμος εξ όσων γνωρίζουμε, είναι αυτοδίδακτος λαϊκός, κατά κάποιον, τραγουδιστής, που τραγουδά σε άκαπνα κέντρα διασκεδάσεων, στη Μύκονο τα καλοκαιριά, σε γάμους και βαφτίσια γόνων πλουσίων, στους σπουδαστές του ωδείου που τρων τα νιάτα τους στις πρακτικές και στις μελέτες, τι έχει να μάθει και όχι να τον μάθουν; Πως πιάνεις τα πανέρια με τα γαρύφαλλα και τα πετάς με το ένα χέρι, πίσω ενώ έχεις διακρίνει ποιο τραπέζι είναι πιο «ζημιάρικο» δηλαδή αφήνει πολλά λεφτά σε άνευ μυρωδιάς άνθη και ουίσκι και ανοίγματα σαμπάνιας για να βρέχει τα χείλη ο ερμηνευτής στη πίστα; Δηλαδή αν ο Ρέμος διδάσκει στα Ωδεία, που δεν πέρασαν τις πόρτες τους, ούτε οι ογκόλιθοι της λαϊκής ερμηνείας, όπως οι Καζαντζίδης, Μπιθικώτσης, Αγγελόπουλος ο Λεωνίδας Καβάκος, που υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής της Καμεράτας του Σάλτσμπουργκ, επισκέπτης μαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Λονδίνου και της Συμφωνικής Ορχήστρας της Βοστώνης και που διεθνώς τον αποκαλούν «βιολιστή των βιολιστών» τι πρεπει να κάνει εκτός απ το να παρακαλεί μαζί με όλους μας «Πάτα το, το ρημάδι Κιμ, πάτα το»; Και μετα δε παίρνουμε στα σοβαρά αντί να καθίσουμε να συλλογιστούμε και να στοχαστούμε το σοφό στίχο – ερώτημα της κυρίας Ελισάβετ «που είναι ο Βάγκνερ; Που είναι ο Πουτσίνι;»,ε;